Heineken 1949-1988

Heineken 1949-1988

Heineken 1949-1988


Heineken 1949-1988. De geschiedenis van Heineken na de Tweede Wereldoorlog wordt gekenmerkt door groei en internationalisatie. In deze groei heeft een aantal algemene factoren een rol gespeeld: de kwaliteit van produkt, organisatie, toegepaste technologie en techniek, het reclame-, verpakkings- en merkenbeleid, een bijna conservatief te noemen financieringspolitiek: een lage dividend 'pay-out' en dus sterke reserveringsvormen, en ten slotte een gezond opportunisme met zo nu en dan dan de onontbeerlijke dosis geluk.

Beschikbaarheid: Op voorraad

€ 12,50
Bij ons betaalt u ongeacht de hoeveelheid boeken € 3,95 aan verzendkosten in Nederland.


 

Titel Heineken 1949-1988
Artikelnummer Div 3561
Uitgever Heineken
Auteur Diversen
Jaartal 1991
Band Gebonden
Druk Niet vermeld
Bladzijden 335
Staat Mooie staat
Toelichting op staat N/B
ISBN-13 90 9004029 3

Andere boeken

De Groten van het Luchtruim

Meer info »

€ 4,95

De Groten van het Luchtruim
Aquarelleren

Meer info »

€ 12,00

Aquarelleren
Perzik bloesem lente

Meer info »

€ 28,99

Perzik bloesem lente
Hotel Rozebottel - Gasten op de vlucht

Meer info »

€ 2,80

Hotel Rozebottel - Gasten op de vlucht