Heineken 1949-1988

Heineken 1949-1988

Heineken 1949-1988


Heineken 1949-1988. De geschiedenis van Heineken na de Tweede Wereldoorlog wordt gekenmerkt door groei en internationalisatie. In deze groei heeft een aantal algemene factoren een rol gespeeld: de kwaliteit van produkt, organisatie, toegepaste technologie en techniek, het reclame-, verpakkings- en merkenbeleid, een bijna conservatief te noemen financieringspolitiek: een lage dividend 'pay-out' en dus sterke reserveringsvormen, en ten slotte een gezond opportunisme met zo nu en dan dan de onontbeerlijke dosis geluk.

Beschikbaarheid: Op voorraad

€ 12,50
Bij ons betaalt u ongeacht de hoeveelheid boeken € 3,95 aan verzendkosten in Nederland.


 

Titel Heineken 1949-1988
Artikelnummer Div 3561
Uitgever Heineken
Auteur Diversen
Jaartal 1991
Band Gebonden
Druk Niet vermeld
Bladzijden 335
Staat Mooie staat
Toelichting op staat N/B
ISBN-13 90 9004029 3

Andere boeken

Historische Vertellingen deel 3 (Nummer 49)

Meer info »

€ 10,00

Historische Vertellingen deel 3 (Nummer 49)
Kruikezeikers Mythe en werkelijkheid van een Tilburgs fenomeen

Meer info »

€ 8,50

Kruikezeikers Mythe en werkelijkheid van een Tilburgs fenomeen
Het boek van Ot en Sien

Meer info »

€ 12,50

Het boek van Ot en Sien
Lienden Hoe het toen was

Meer info »

€ 22,50

Lienden Hoe het toen was