Boek niet gevonden?


Positioneren

Positioneren

Positioneren is hot. Dit geldt niet alleen voor fabrikanten van consumentengoederen, maar ook voor bedrijven, instellingen, overheden en zelfs personen. Tot op heden verschenen er een paar Engelstalige boeken over positioneren, maar er was nog geen Nederlandstalig boek. Aan Positioneren: Stappenplan voor een scherpe positionering liggen twee principiële keuzen ten grondslag: ten eerste is dit boek geschreven vanuit het perspectief van de manager, het is daarom uitgewerkt als een praktisch stappenplan. Ten tweede wordt in dit boek een lans gebroken om bij positioneren meer van binnen naar buiten te werken: inside out in plaats van outside in, en te starten met een analyse van de organisatie-identiteit. Daardoor kan een externe positionering beter worden waargemaakt en is een intern draagvlak verzekerd.
Dit boek is bedoeld voor (toekomstige) managers, marketeers en communicatieprofessionals die verantwoordelijk zijn voor het commercieel succes en de reputatie van een merk. De inhoud is praktisch van opzet, voorzien van aansprekende voorbeelden en stelt de lezer in staat zelfstandig een positioneringstraject uit te voeren.

Beschikbaarheid: Op voorraad

€ 27,99
Bij ons betaalt u ongeacht de hoeveelheid boeken € 3,95 aan verzendkosten in Nederland.


 

Titel Positioneren
Artikelnummer 0edaf707-674f-4fa8-b4ee-a8e7a1be7cd9
Uitgever Boom Lemma Uitgevers
Auteur Rik Riezebos
Jaartal 2011
Band Nee
Druk 2
Bladzijden 215
Staat Als nieuw
Toelichting op staat Nee
ISBN-13 9789059317239

Andere boeken

Handelingen van het Provinciaal Genootschap van kunsten en wetenschappen in Noord-Brabant 1944-1947

Meer info »

€ 10,00

Handelingen van het Provinciaal Genootschap van kunsten en wetenschappen in Noord-Brabant 1944-1947
Magnalia dei

Meer info »

€ 14,00

Magnalia dei
Volendam, leven en lied II

Meer info »

€ 12,00

Volendam, leven en lied II
Eric de Noorman, Het geheim van de verboden stad

Meer info »

€ 30,00

Eric de Noorman, Het geheim van de verboden stad